زیبایی پزشکی

آشنایی با برند پرفکتا کاربرد آن ها در سایت مهرآسا سلامت

آشنایی با برند پرفکتا کاربرد آن ها در سایت مهرآسا سلامت

ژل پرفکتا

در سال‌های اخیر محبوبیت تزریق ژل یا فیلرهای پوستی به سرعت افزایش پیدا کرده، زیرا با تزریق آن‌ها می‌توان به نتایجی خوبی دست پیدا کرد که در گذشته فقط با انجام عمل جراحی زیبایی می‌توانستید به آن‌ها دست پیدا کنید. هزینه کمتر و دوره نقاهت کوتاهتر تزریق ژل هم در محبوبیت بیشتر آن تاثیر زیادی داشته است. در این مقاله در سایت مهرآسا سلامت  به معرفی فیلر پرفکتا و انواع آن می‌پردازیم.ژل پرفکتا / مهرآسا سلامت / زیبایی / پزشکی

از انواع فیلرهای محبوب و استاندارد ساخت فرانسه، می‌توان به برند ژل پرفکتا (Perfectha) اشاره کرد. این ژل از پیشرفته‌ترین فیلرهای تزریقی مطلوب در زمینه آب‌رسانی، محو کردن خط و خطوط و حجیم کردن پوست است. برند پرفکتا در واقع بر پایه اسید هیالورونیک با پیوند عرضی و غلظت 20 میلی گرم است. خاصیت بافری این ژل طبیعی سبب سازگاری بیشتر آن با بدن انسان شده است. ژل پرفکتا با ایجاد ذرات میکروژل و ترکیب آن با محلول پلیمری هیالورونیک اسید، یک محصول باکیفیت و درجه یک جهت رفع چین‌وچروک پوست را به وجود می‌آورد.

پرفکتا فاین لاین

زیر چشم یا همان ژل پرفکتا فاین لاین به دلیل داشتن هیالورونیک اسید برای کاهش و بهبود چروک‌ها مفید هستند، به‌علاوه، پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند، و پوست را نرم و لطیف جلوه می‌دهند.

پرفکتا دیپ

این ژل برای تزریق به نناحیه لب می‌باشد. این نوع در لایه ‌های عمیق پوست تزریق می‌‌شود. پرفکتا دیپ با سوزن گیج ۲۷ دارای ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید بوده و از ۸۰۰۰  ذره در میلی لیتر تشکیل شده است.

پرفکتا ساب اسکین

این ژل برای تزریق به کل صورت می‌باشد. ژل پرفکتای ساب اسکین دارای دو محصول است. محصول اول که یک سرنگ سه میل است و محصول دیگر آن که دارای سه سرنگ یک میل می‌باشد. البته این دو محصول با سر سوزن گیج ۲۱ یک نوع ژل را داخل خود دارند. ساب اسکین ۲۰ میلی‌گرم در میلی ‌لیتر هیالورونیک اسید دارد و بر خلاف کامپلمنت که ۱۸۰ هزار ذره دارد، دارای دو هزار ذره می‌ باشد. تزریق این ژل زیر جلدی بوده و معمولا برای نواحی از صورت مانند افزایش حجم گونه، فک و چانه و زاویه سازی به کار می‌رود.

این محصولات را می توانید در سایت مهرآسا سلامت سفارش دهید.ژل پرفکتا / مهرآسا سلامت / زیبایی / پزشکی

مزایای ژل پرفکتا:
  • تزریق هیالورونیک اسید کاملاً بی‌خطر است. زیرا این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. این عمل از نظر واکنش آلرژیک، ریسک کمی خواهد داشت.
  • پرفکتا با وجود اینکه هنوز مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار نگرفته است، ولی به عنوان یکی از برندهای معتبر ژل‌های تزریقی در بازار شناخته می‌شود.
  • در صورتی که شما ظاهر ایجاد شده پس از تزریق ژل را دوست نداشتید، پزشک شما می‌تواند با تزریق هیالورونیداز، نتایج را به حالت اولیه بازگرداند.
  • پرفکتا نسبت به فیلر هیالورونیک اسیدهای دیگر قیمت کمتری دارد.
  • افتادگی‌های شدید در پوست را برطرف می‌سازد.
  • باعث افزایش حجم چانه، فک و گونه‌ها می‌شود.
  • می‌تواند کانتورینگ و فرم دهی خط استخوان فک را تحقق بخشد.
  • اسکارهای عمیق بر روی بافت پوست را ازبین می‌برد.

لازم به ذکر است سایت “مهرآسا سلامت ” محصولاتی را برای زیبایی شما در نظر میگیرد که در راستا سبک زندگی سالم باشد و همچنین فروشگاه تخصصی “مهرآسا سلامت ” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

عوارض جانبی پرفکتا

استفاده از هر نوع ژلی، برای شما عوارض جانبی به دنبال دارد اما هر چه ماده مصرفی شما باکیفیت‌تر باشد، عارضه‌های جانبی ناشی از آن نیز کم‌تر خواهد بود. ژل پرفکتا به عنوان یک محصول با کیفیت و استاندارد؛ آثار جانبی بسیار محدودی را برای شما ایجاد می‌کند. پس از پایان تزریق، شما شاهد قرمزی پوست و کمی کبودی در ناحیه انجام تزریق هستید. این وضعیت طبیعی است و همه این نشانه‌ها ظرف چند روز به طور کامل و دقیق از بین می‌روند. برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی جدی، باید از انجام فعالیت‌های سنگین، مصرف سیگار و الکل، مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون و قرار گرفتن در معرض گرما و سرمای بسیار شدید خودداری کنید. همچنین اگر در دوران بارداری یا شیردهی به فرزند خود به سر می‌برید، انجام این فرآیند به هیچ‌وجه به شما توصیه نمی‌شود.

ماندگاری ژل پرفکتا چقدر است؟

ژل پرفکتا نتایجی با ماندگاری نسبتا طولانی برای شما رقم می‌زند. مطالعات نشان می‌دهند که این ژل حدود ۱۸ ماه ماندگاری دارد. در حقیقت شما می‌توانید در مدت یک سال و نیم، از مزایای تزریق این فیلر با کیفیت برخوردار شوید. ترکیب‌های خالص و مطلوب به کار رفته در این ژل، موجب افزایش ماندگاری آن شده‌اند. این در حالی است که اثر بعضی از ژل‌های تزریقی نهایتا ۶ ماه پس از انجام تزریق از بین می‌رود. البته شرایط اولیه شما، انجام مراقبت‌های لازم، میزان ژل مورد استفاده و همچنین تکنیک دکتر تزریق ژل، همگی در میزان ماندگاری این محصول موثر خواهد بود.

محدودیت های تزریق ژل پرفکتا

عمده موارد منع مصرف و محدودیت‌های تزریق ژل پرفکتا به شرح زیر است:

  • وجود عفونت فعال در نزدیکی محل تزریق
  • داشتن حساسیت به ماده یا لیدوکائین مخلوط شده در سرنگ پرکننده
  • در صورت مشاهده نکروز پوست با سایر مواد تزریقی استفاده از این فیلر پرفکتا محدودیت دارد.
  • هیچ رابطه‌ای بین استفاده از فیلر و بیماری‌های خود ایمنی مانند درماتومیوزیت/پلی میوزیت، لوپوس اریتماتوز، آرتریت روماتوئید یا اسکلرودرمی وجود ندارد. بنابراین استفاده از آنها در بیماران مبتلا به این بیماری‌ها منع مصرف ندارد. مشخص نشده است که سرکوب سیستم ایمنی خطر عوارض مرتبط با استفاده از فیلرهای غیر از پلی-ال-لاکتیک اسید را افزایش دهد.
  • بهتر است مادران باردار و یا شیرده استفاده از این فیلر را به بعد از دوران شیردهی موکول کنند.
ممنوعیت‌های بعد از تزریق فیلر پرفکتا:
  • برای ۲۴ ساعت باید از مصرف کافئین، نوشیدنی‌ها داغ و غذاهای پر ادویه پرهیز کنید زیرا این خوراکی‌ها ممکن است کبودی و ورم را تشدید کنند.
  • برای ۲۴ ساعت از مصرف داروهایی همچون آسپرین یا نوروفن خودداری کنید زیرا این داروها رقیق کننده‌ی خون هستند و ممکن است کبودی را تشدید کنند (اگر این داروها را پزشکتان توصیه کرده است، قبل از قطع مصرف آن‌ها، با پزشکتان در میان بگذارید).
  • از مصرف مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها، روغن‌های ماهی، گلوکوز امین و ویتامین B یا ویتامین E به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید زیرا این مواد رقیق‌کننده‌ی خون بوده و ممکن است سبب تشدید کبودی شوند.
  • از انجام تمرینات سنگین به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید.
  • برای ۲۴ ساعت، از قرار گرفتن در برابر نور شدید آفتاب یا مصرف سلنیوم اجتناب کنید.
مواد تشکیل دهنده ژل پرفکتا چیست؟

ژل پرفکتا مشتمل بر پنج نوع ژل مخصوص می‌باشد که در نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ترکیبات خالص با غلظت مناسب از قبیل هیالورونیک اسید، از ویژگی‌های بارز ژل تزریقی پرفکتا می‌باشد. همانطور که اشاره کردیم این ژل در 5 محصول تزریقی جداگانه مخصوص نواحی مختلف بدن از قبیل بینی، لب، گونه ها و سایر نواحی تولید می‌شود. بنابراین به ‌تنهایی یک محصول ترکیبی است که می‌تواند با بهره‌مندی از مواد خالص موجود در این ترکیبات، اثربخشی مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآسا سلامت

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآسا سلامت “سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد. ژل پرفکتا / مهرآسا سلامت / زیبایی / پزشکی

فروشگاه تخصصی”مهرآسا سلامت ” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا سلامت ” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآسا سلامت

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا سلامت” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآسا سلامت” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآسا سلامت” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *