زیبایی پزشکی

آشنایی با برند پروفایلو در مهرآسا سلامت

آشنایی با برند پروفایلو در مهرآسا سلامت

پروفایلو چیست

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می افتند. برخی افراد نیز دوست دارند علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و در سنین پایین‌تر اقدامانی را برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهند. در دنیای امروز برای افراد با پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوت روش‌های گوناگونی ابداع شده است. روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان پیری را به تاخیر انداخته و جلوی از بین رفتن کلاژن، الاستین یا هیالورونیک اسید پوست را گرفت. یکی از این شیوه‌ها تزریق ژل پروفایلو است که می‌توانید تاثیرات آن را پس از اولین استفاده ببینید. اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول را در سایت مهرآسا سلامت دنبال کنید. پروفایلو-زیبایی-پزشکی-مهرآسا-سلامت

تزریق ژل پروفایلو

از تزریق ژل پروفایلو برای جوانسازی کلی صورت، رفع افتادگی پوست صورت، رفع افتادگی پوست گردن، رفع چروک پوست گردن و جوانسازی پوست دست استفاده می شود. تزریق پروفایلو یک درمان پیشرفته است که با تکیه بر فناوری مهندسی به جای پر کردن چروک ها، آن ها را هم سطح پوست می کند. این درمان به صورت موثر، تولید کلاژن و الاستین طبیعی را تحریک کرده و پوست را از داخل جوان می کند. در این مطلب درباره مزایا، قیمت، نحوه و نقاط تزریق ژل پروفایلو و همچنین تفاوت های آن با روش هایفوتراپی نکات مهمی را خواهید خواند.

هنگامی که صحبت از جوانسازی پوست به میان می آید، تزریق ژل پروفایلو اولین اقدامی است که به عنوان یک درمان غیر جراحی، تحول آفرین و جدید در زمینه پوست به یاد ما می آید. این اقدام زیبایی موثر علاوه بر رفع چروک و خطوط صورت، مواردی همچون حالت ارتجاعی، بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می بخشد. تزریق ژل پروفایلو برای کسانی قابل انجام و مناسب است که بر روی پوست صورت یا گردن خود دارای چین و چروک های سطحی یا عمیق هستند.

همگام با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد. کلاژن و الاستین موادی هستند که سبب ایجاد ظاهر تندرست و پر حجم پوست می شوند. ژل پروفایلو از هیالورونیک اسید ساخته شده و بافتی شبیه به همین مواد طبیعی داخل پوست دارد؛ به این ترتیب با تزریق پروفایلو به بخش های مختلف پوست صورت و گردن می توان مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن را برطرف کرد. پروفایلو-زیبایی-پزشکی-مهرآسا-سلامت

تکنولوژی ژل پروفایلو

ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند. این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد. پروفایلو به دلیل رهایش آهسته هیالورونیک اسید تولید 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند.این تحریک به بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست منجر می شود. در حال حاضر، پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی تمامی 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند. این ویژگی، ژل پروفایلو را به محصولی بی همتا تبدیل کرده است. از آنجایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو ظرف مدت اندک 2 هفته نمایان می شوند، این درمان یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می رود که با مواردی چون افزایش سن، خستگی یا تیرگی پوست و کاهش حجم صورت دست و پنجه می کنند.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلرها:

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلرها را می‌توان در چند قسمت توضیح داد. ژل پروفایلو (Profhilo) از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید تشکیل شده است و هدف اصلی استفاده از این ژل رفع چین و چروک‌های صورت با استفاده از افزایش رطوبت زیر پوستی و تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌باشد. در این روش، سلول‌های پوستی با استفاده از ترکیبات موجود در این ژل احیا می‌شوند و میزان تولید ترکیبات مورد نیاز برای افزایش شادابی و طراوت پوست را افزایش می‌دهند در حالی که فیلرها ترکیباتی هستند که بیشتر برای افزایش حجم استفاده می‌شوند و از این طریق موجب کاهش چین و چروک‌های صورت می‌گردند. پروفایلو-زیبایی-پزشکی-مهرآسا-سلامت

هر دو ترکیب با اهداف خاص و مشخّصی تزریق می‌شوند ولی باید به این نکته توجّه داشته باشید که نمی‌توان از این ژل به منظور افزایش حجم استفاده کرد و کاربرد اصلی این ژل رفع چین و چروک‌های صورت و جوانسازی پوست می‌باشد. از طرفی، فیلرها ترکیباتی هستند که از طریق مکانیزم‌های دیگری موجب رفع چین و چروک‌های صورت می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به منظور افزایش حجم قسمت‌هایی همچون گونه‌ها نیز استفاده کرد و این ویژگی جزو مزیّت‌های آن‌ها محسوب می‌شود. تفاوت بین ژل پروفالو و فیلرها به این موارد ختم نمی‌گرد و این دو تکنیک در برخی دیگر از جنبه‌ها همچون میزان ماندگاری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در کل، ژل پروفایلو (Profhilo) و فیلر‌ها با اهداف مختلفی استفاده می‌شوند و وجود تفاوت بین آن‌ها امری طبیعی می‌باشد.

نواحی مختلف تزریق ژل

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که درباره ژل پروفایلو وجود دارد این است که این ژل برای تزریق در کدام نواحی مناسب است؟ پاسخ ساده است، به طور کلی ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود. تزریق این ژل در نواحی مختلف صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها شده و فرمی طبیعی به صورت می‌بخشد.

اگر نواحی تزریق ژل در صورت را دقیق‌تر بررسی کنیم، خواهیم دید که ۵ نقطه اساسی در صورت برای تزریق ژل پروفایلو وجود دارد. این نقاط با نام نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند و دارای بیشترین مقدار هیالورونیک اسید هستند. بنابراین کاهش حجم این ماده در نقاط زیبایی زیستی می‌تواند چین و چروک عمیق‌تری در آن‌ها ایجاد کند.

ویژگی مشترک نقاط زیبایی زیستی این است که همگی از رگ‌ها و اعصاب مهم دور هستند و بنابراین تزریق در این نواحی کاملا بی‌خطر است. البته این موضوع به این معنا نیست که شما نباید درباره اعتبار مرکز تزریق یا تخصص پزشک تحقیق کنید. بلکه به این معنا است که اگر تزریق را در مراکز معتبر انجام دهید خطری متوجه شما نخواهد بود. پنج نقطه زیبایی زیستی در صورت شامل بخش‌های زیر می‌شوند.

  • برآمدگی گونه: قسمت بالای گونه در حدود دو سانتیمتری گوشه خارجی چشم،
  • پایه بینی: در صورتی که خطی فرضی از میانه مردمک چشم به پایین در نظر بگیرید و خطی نیز در امتداد لاله گوش به صورت افقی به سمت پره‌های بینی بکشیم، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی خواهد بود.
  • تراگوس: این نقطه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار دارد.
  • چانه: اگر از وسط چانه خطی فرضی به صورت عمودی رسم کنیم و از یک سوم بالایی همان خط، خط فرضی افقی بکشیم، باید از محل تقاطع دو خط ۱.۵ سانتیمتر به سمت گوشه لب حرکت کنیم تا نقطه چانه به دست آید.
  • زاویه ماندیبولار: اگر از کنار گوش خود به سمت پایین حرکت کرده و فک پایینی خود را لمس کنید، زاویه‌ای را احساس خواهید کرد که به آن زاویه ماندیبولار گفته و یکی از نقاط زیبایی زیستی در تزریق ژل پروفایلو محسوب می‌شود.
مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

اغلب افراد جهت افزایش سفتی و رفع افتادگی پوست، انجام تزریق پروفایلو در نواحی بین گونه و چانه را تقاضا می کنند. توصیه ما این است که این فرایند در دو جلسه درمانی با فاصله 4 هفته انجام شود. به طور کلی، تزریق پروفایلو می تواند مزایای زیر را برای افراد به همراه داشته باشد:

  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی بدن
  • احیای درخشندگی پوست صورت
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • آبرسانی به پوست
مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو:

پس از تزریق ژل پروفایلو نیاز به انجام مراقبت‌ های خاصی نیست و بیمار می تواند به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. اما دقت داشته باشید که از برخورد آب با محل تزریق خودداری نمایید. همچنین بهتر است به مدت دو روز از رفتن به باشگاه، اتاق بخار گرم، مصرف دخانیات و الکل، استفاده از وسایل آرایشی و رفتن به استخر و سونا بپرهیزید.

 نتایج تزریق ژل پروفایلو چه موقع ظاهر می شود؟

معمولا استفاده از ژل های جدید مانند پروفایلو می‌ تواند نتایج سریعی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل افرادی که از این ژل استفاده می‌ کنند پس از گذشت ۴ روز پوستشان کامل هیدراته شده است و چین و چروک ها شروع به محو شدن می کنند. بنابراین پوستی شفاف و درخشان خواهند داشت. تاق بخار گرم، مصرف دخانیات و الکل، استفاده از وسایل آرایشی و رفتن به استخر و سونا بپرهیزید.

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآسا سلامت

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *