شیوه های پرداخت

  • پرداخت اینترنتی

یکی از شیوه های پرداخت به روش آنلاین است. از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت تجهیزات پزشکی مهرآسا سلامت هزینه سفارش خود را پرداخت می کنید .که پرداخت اینترنتی یا آنلاین از بهترین و راحت ترین روش های پرداخت است که برای کاربران فروشگاه فراهم شده است . امروزه تمامی سایت های معتبر تجهیزات پزشکی از این روش استفاده می کنند.

بعد از اینکه کاربر محصولات مورد نیاز خود را در سبد خرید قرار داد و کلید “تسویه حساب” فشار دهد. به قسمت جزئیات انتقال داده می شوید.
در این بخش لازم است که فیلد های مورد نظر را پر کرده و همچنین جزئیات سفارش کاربر موجود است . این جزئیات شامل تعداد محصولات انتخاب شده ، نام محصولات و قیمت کل موجود است.

تایید هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

  • برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:

– شماره کارت : (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

– رمزپویا: (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال‌کردن رمز پویا، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال می کنند در غیر اینصورت از دو طریق می توانید اقدام به فعالسازی نمایید:

  1. می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
  2. مراجعه حضوری به شعب بانک.

CVV2: ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. )

– تاریخ انقضاء:  (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید.)

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

– مشتری می بایست شماره کارت بانکی، که حساب آن به نام صاحب پروفایل می باشد را در حساب کاربری فروشگاه تجهیزات پزشکی مهرآسا سلامت ثبت نماید.

– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد.

تجهیزات پزشکی مهرآسا سلامت شیوه های پرداخت مهندسی پزشکی مهرآسا سلامت

  • پرداخت امن و مطمئن

سایت تجهیزات پزشکی مهر آسا سلامت در کلیه مراحل عضویت و ورود کاربران و همچنین پرداختهای آنلاین از طریق درگاه اینترنتی بانکی می باشد. که از پروتکل امن یا (SSL (Secure Sockets Layer استفاده می‌نماید.

گواهی و پروتکل SSL نوعی نظام تبادل اطلاعات به صورت امن و محرمانه است.که تضمین کننده محفوظ و محرمانه ماندن اطلاعات تبادل شده بین کاربر و سایت است. سایت‌هایی که دارای سیستم و گواهی SSL اند بالاترین ضریب امنیتی را برای کاربران حین ثبت نام و یا پرداخت‌های اینترنتی فراهم می‌آورند. یکی از ویژگی‌های سایت امن آن است که در قسمت نشانی صفحاتی که با پروتکل SSL تبادل داده را انجام می‌دهند. آدرس با عبارت https (به جای http) شروع می شود که حرف s اضافه شده در انتهای http مخفف secure یا همان امن می باشد.

در سایت مهندسی پزشکی مهرآسا سلامت، کلیه قسمتهایی که به نوعی با اطلاعات شخصی کاربران (مانند صفحات عضویت یا ورود) و یا محرمانه (مانند اطلاعات مربوط به پرداخت آنلاین) سر و کار دارند با پروتکل SSL امن شده اند. همچنین در پرداخت‌های آنلاین، کاربران مستقیما وارد درگاه بانکی شده و اطلاعات کارت بانکی را که بویسله آن خرید اینترنتی انجام می‌دهند را در درگاه سایت بانکی انجام می‌دهند. و بنابراین هیچگونه اطلاعات محرمانه بانکی درون فروشگاه اینترنتی مهرآسا سلامت صورت نمی‌گیرد.

برای اطمینان از خرید صحیح به لینک های زیر مراجعه کنید.

همچنین بخش قوانین و مقررات سایت را مطالعه کنید .