دسته‌بندی نشده, زیبایی پزشکی

آشنایی با برند ژل نیوویا در سایت مهرآسا سلامت

آشنایی با برند ژل نیوویا در سایت مهرآسا سلامت

 

ژل نیوویا

 

برند نیوویا به عنوان یک شرکت زیبایی شناسی پزشکی در سال 2012 تاسیس شد. این برند در قالب یک شرکت چند ملیتی بزرگ در ایتالیا و سوییس به صورت مشترک به فعالیت در زمینه زیبایی و جوانسازی، کارش را شروع کرد در ادامه با رشد و شکوفایی روز افزون ، سایت های تولیدی و شرکت های تابعه خود را در کشورهای فرانسه ، اسپانیا ، لهستان و ایالات متحده تاسیس کرده است. ژل نیوویا / مهرآسا سلامت / فیلر

برند نیوویا

بر خلاف سایر فیلر های هیالورنیک اسیدی که با استفاده از BDDE یا همان بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر، کراس لینک شده اند؛ در این فیلر ، عملیات پیوند ذرات هیدروژل هیالورنیک اسید در فضای فسفات بافر با استفاده از پلیمری بسیار جدید و شبکه بندی نو و مبتکرانه انجام می گیرد. این اتفاق به محصولات، ایمنی و تحمل بالایی می دهد. همچنین نحوه شبکه بندی میکروژل ها فضای محلول فسفات بافر هم منحصر بفرد بوده که باعث می شود ویژگی های مکانیکی و رئولوژیکی فیلر نیوویا بهبود پیدا کرده و حساسیت حرارتی فوق العاده ای را به پرکننده نیوویا بدهد. این محصول کاربردی را می توانید در سایت مهرآرسا سلامت سفارش دهید. فروشگاه تخصصی”مهرآسا سلامت ” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد. ژل نیوویا / مهرآسا سلامت / فیلر

 

فیلر نیوویا چگونه عمل می کنند

تفاوت اصلی بین فیلر ها، غلظت اسید هیالورونیک، قابلیت انسجام(یکپارچگی)، خاصیت کشسانی، چسبندگی، گسترش پذیری و البته ماندگاری آن‌ها پس از تزریق می‌باشد. ژل های منعطف ماندگاری کمتری دارند، درحالی‌که فیلرهای سخت تر ماندگاری بیشتری خواهند داشت. محصولات برند نیوویا بسیاری از این تفات ها را پوشش می دهد. استفاده از این فناوری جدید در پرکننده های آلی نیوویا، به لطف پلیمر بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر ، امکان پذیر است. مواد پرکننده هیالورونیک اسید (HA) به نتایج خوب ، نفوذ کم و کاربرد ایمن معروف است. با این حال موارد نادری وجود دارد که بدن بیمار برخلاف انتظار به آنها واکنش نشان می دهد. در کل باید به این نکته توجه داشت که ماده کراسلینک کننده و تکنولوژی پیوند دهنده هیالورنویک اسید با محلول فسفات بافر در این ژل تزریق کاملا جدید و منحصر بفرد می باشد. ژل نیوویا / مهرآسا سلامت / فیلر

 

کاربردهای فیلر نیوویا

ژل و فیلر های نیوویا ، دارای کاربردهای اساسی زیادی هستند و می توانند در نقاط مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه به برخی از کاربردهای ژل پرکننده نیوویا اشاره خواهیم داشت.

اصلاح فرم و ساختار نواحی مختلف صورت
حجم دهی به بافت پوست
حذف خطوط فاین و سطحی

 

خطوط ریز بخشی طبیعی از روند پیری است. هرچه افراد پیرتر می شوند ، پوست آنها نازک تر ، خشک تر ، و توانایی محافظت از خود در برابر آسیب پذیر تر می شود. این امر منجر به چین و چروک و ایجاد خطوط روی پوست می شود. محصولات نیوویا باعث از بین رفتن چین و چروک ها می شود ، چشمان خسته، جلوه ای تازه می یابند و پوست مرطوب تر می شود.

 

بهبود کیفیت پوست

 

کیفیت پوست معمولاً به ارزیابی کلی پارامترهای پوستی مانند تنگی ، رطوبت و پاک بودن آکنه ، یکنواختی بافت پوست ، یکنواختی رنگ پوست ، وجود حداقل چین و چروک و وجود حداقل جای زخم تعریف می شود. درمان های کلاسیک مزوتراپی فقط به شما امکان می دهد تا به اثر موقتی مرطوب سازی پوست و بهبود ظاهر آن دست پیدا کنید. محصولات نیوویا ، نوعی مرطوب کننده درمانی است که با سه هدف مرطوب سازی، سفت سازی پوست ، ماندگاری.

 

انواع ژل نیوویا

 

به لطف تولید انواع مختلف و محصولات برند نیوویا ،این برند قادر است نیاز پزشکان و بیماران را برآورده سازد. برند نیوویا متعلق به کشور سوییس ، شامل محصولات متنوع و مختلفی متناسب با نیاز داوطلبان جوانسازی پوست صورت می باشد.

 

  • ژل اینتنس
  • ژل اینتنس لب
  • فیلر اینتنس مردان
  • فیلر اینتنس رز
  • مزوژل هیدرودلوکس
  • ژل گونه و زاویه فکی
  • ژل زیر چشم

 

ژل اینتنس نیوویا برای زاویه سازی صورت

از این ژل بیشتر برای پر کردن عمیق فرورفتگی پوست (شامل چین و چروک های عمیق و چین های بینی) ، گونه ها ، مدل چانه و بینی و کانتورینگ صورت استفاده می شود.ژل نیوویا اینتنس حاوی بالاترین غلظت موجود هیالورونیک اسید می باشد که میزان آن 28 میلی گرم در میلی لیتر است.

 

 

ژل لیپس نیوویا برای برجسته سازی و کانتور لب

استفاده از ایمن ترین مواد در فرآیند تولید (BSHA ، PEG) و همچنین فناوری پیشرفته شبکه سازی ذرات هیدروژل نیوویا ، خصوصیات خارق العاده ای به ذرات هیدروژل نیوویا می دهد. این امر باعث می شود خاصیت کشش خوبی در زنجیرهای پلیمر ژل لب نیوویا ایجاد شده و به آن اجازه دهد تا بر فشار مکانیکی لب ها غلبه کند.

 

ژل نیوویا برای گونه

 

ژل گونه نیوویا یا همان استیمولیت ،که به ژل زاویه ساز فک هم مشهور است، محصولی با اثرگذاری و پرکنندگی عالی و همچنین تحریک کنندگی زیستی طولانی مدت می باشد. غلظت هیالورنیک اسید در این ژل، 26 میلی گرم در میلی لیتر بوده و دارای 1 درصد کلسیم هیدروکسی آپاتیت است. کلسیم هیدروکسی آپاتیت ماده معدنی که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و قادر به تولید سلول های فیبروپلاست و کلاژن است. ژل نیوویا استیمولیت بلافاصله با ایجاد فرم و حجم دلخواه ، به تدریج کیفیت پوست را افزایش می دهد.

 

فیلر رئولوژی نیوویا برای زیر چشم

 

فیلر زیر چشم نیوویا محصولی ارگانیک ، برای رفع و اصلاح چین ها و خطوط فاین زیر و دور چشم و علائم پیری طراحی و تولید شده است. خطوط ظریف و چین و چروک های سطحی به خصوص در پوست جوان. توسط ژل رئولوژی نیوویا براحتی رفع می شود. همچنین پرکننده پوستی زیرچشم نیوویا ، حاوی 22 میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک مشتق شده از باسیلوس سوبتیلیس است و با پلیمر PEG ارتباط متقابل دارد. ژل زیرچشم نیوویا علاوه بر اسید هیالورونیک ،حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین است که خاصیت کلاژن سازی دارد.

مزوژل هیدرودولوکس نیوویا

مزوژل نیوویا ، از بهترین محصولات مزوتراپی است که کیفیت پوست را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.  این مزوژل ، در کنار آبرسانی ، تحریک سلول های فیبروپلاست پوست به منظور تولد کلاژن سازی را هم به خوبی انجام می دهد. ژل نیوویا / مهرآسا سلامت / فیلر

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآسا سلامت “

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا سلامت” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآسا سلامت” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآسا سلامت” درج شده است، مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *