زیبایی پزشکی

انواع ژل رووفیل

رووفیل

معرفی ژل رووفیل

رووفیل

رووفیل یک برند پرکننده پوستی متشکل از سه فیلر است که با پپتیدهای بیومیمتیک طراحی شده برای بازسازی و کانتور کردن بافت صورت طراحی شده است. این فیلرها راه حل ایده آلی برای افراد با پوست سالخورده برای دستیابی به پوستی جوان تر هستند.

رووفیل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک لبه برش و HA پیوند خورده معرفی شده است.

که کیفیت ارتقاء یافته در ویسکوزیته و الاستیسیته ژل با عملکرد نرم تر را به ارمغان می آورد.

رووفیل حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد مرتبط با پپتیدها به جای PBS در بین مولکول های HA متصل به هم است .

که منجر به افزایش پایداری ژل HA می شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

توضحیات تکمیلی در مورد رووفیل

رووفیل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک لبه برش و اسید هیالورونیک متقاطع معرفی شده است، همه ترکیب این ترکیب کیفیت پیشرفته ای را برای ویسکوزیته و خاصیت ارتجاعی ژل با مزایای یک روش نرم تر به ارمغان می آورد. نتایج با رووفیل فوری است و به دلیل مهار قوی هیالورونیداز درون زا، که باعث افزایش طول مدت ژل در بافت پوست می شود، یک دوره طولانی مدت بین 10 تا 12 ماه ایجاد می کند. درمان با رووفیل یک اثر سفت کننده و ضد چروک فوق العاده با نتایج طبیعی به نظر می رسد.

  • مهار قوی هیالورونیداز درون زا، مدت ژل را در بافت افزایش می دهد.
  • اثر سفت کننده و ضد چروک فوق العاده با ظاهری طبیعی

این شامل یک درمان تزریقی بدون عارضه با حداقل جای زخم است. رووفیل با ترکیبات فعال نوآورانه، با بهبود چین و چروک، شما را طبیعی و جذاب می کند.

نام تجاری رووفیل شامل سه پرکننده است. رووفیل فاین برای درمان خطوط نرم، رووفیل پلاس برای افزایش حجم و رووفیل اولترا برای پر کردن عمیق و حجم شدید.

انواع ژل رووفیل

رووفیل فاین

این فیلر یک پرکننده با لمس نرم است که برای اصلاح چین و چروک‌های سطحی، خطوط ریز و جای زخم طراحی شده است تا بهترین تجربه احیای پوست را به همراه داشته باشد.

رووفیل فاین برای چین و چروک های سطحی صورت و بدن طراحی شده است. رووفیل فاین تنظیم کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک را برای افزایش تنش و لیفت پوست بهبود می بخشد.

به طور کلی، فناوری پپتید بیومیمتیک منجر به ویسکوزیته و الاستیسیته بالاتر، افزایش کارایی مجسمه‌سازی با ماندگاری طولانی‌تر و افزایش پایداری ژل و تزریق نرم‌تر ژل اسید هیالورونیک شد.

این محصول حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد و متصل به پپتید به جای PBS در بین مولکول های اسید هیالورونیک متقابل است که منجر به افزایش پایداری ژل هیالورونیک اسید می شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

رووفیل فاین

 

رووفیل پلاس

این فیلر یک پرکننده پوستی است که برای کاشت پوستی متوسط تا عمیق برای اصلاح چین و چروک‌های صورت و چین‌های متوسط تا شدید (مانند چین‌های نازولبیال) و بازگرداندن فرم صورت استفاده می‌شود.

از رووفیل پلاس می توان برای حجم دهی و کانتورینگ لب نیز استفاده کرد.

این ژل حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد و متصل به پپتید به جای PBS در بین مولکول های اسید هیالورونیک متقابل است که در نتیجه ژل اسید هیالورونیک پایدارتر است که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

رووفیل پلاس

رووفیل اولترا

این فیلر برای اصلاح چین و چروک های متوسط تا عمیق صورت و بازتعریف خطوط صورت برای یک لیفت حجمی و غیر جراحی است. برای اصلاح چین و چروک های بسیار عمیق در بافت ضخیم پوست مناسب است.

رووفیل اولترا، بر خلاف سایر محصولات در محدوده رووفیل، می تواند برای ایجاد حجم شدیدتر استفاده شود.

 

این محصول حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد و متصل به پپتید به جای PBS در بین مولکول های اسید هیالورونیک متقابل است که منجر به افزایش پایداری ژل هیالورونیک اسید می شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

رووفیل اولترا

 

 

تفاوت رووفیل اولترا و پلاس چیست؟

اولترا در درجه اول برای چین و چروک های بسیار عمیق و پر کردن قابل توجه حجم صورت است. از طرف دیگر، پلاس برای چین و چروک های نسبتا عمیق ایده آل است و می تواند به ویژه برای پر کردن حجم لب ها استفاده شود.

رووفیل پلاس چیست؟

رووفیل پلاس یک پرکننده پوستی است که برای کاشت پوستی متوسط تا عمیق برای اصلاح چین و چروک‌های صورت و چین‌های متوسط تا شدید (مانند چین‌های نازولبیال) و بازگرداندن فرم صورت استفاده می‌شود. از رووفیل پلاس می توان برای حجم دهی و کانتورینگ لب نیز استفاده کرد.

ترکیبات فیلر رووفیل چیست؟

ترکیب: اسید هیالورونیک متقاطع (23 میلی گرم در میلی لیتر) / الیگوپپتید-72، از تخریب هیالورونیک اسید جلوگیری می کند تا از جذب یکنواخت بار در طول زمان اطمینان حاصل شود / الیگوپپتید-50، خواص ضد التهابی و افزایش کلاژن و اسید هیالورونیک در پوست.

ماندگاری رووفیل چقدر است؟

 

اثرات زیبایی شناسی محصولات رووفیل فوری است. نتایج درمان می تواند بین 10 تا 12 ماه باقی بماند.

 

آیا رووفیل فیلر ایمن است؟

پرکننده پوستی رووفیل پلاس یکی از ایمن‌ترین پرکننده‌های پوستی HA با پپتیدها و محصولی با کیفیت بالا در بازار فعلی محسوب می‌شود. اسید هیالورونیک با کیفیت بالا و پپتیدهای بیومیمتیک رووفیل پلاس Dermal Filler بی خطر هستند و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند و در بدن تجزیه پذیر هستند.

مزایای پرکننده های رووفیل:

  1. 1. ترکیبی از اسید هیالورونیک و پپتیدها – افزایش طول مدت و دوام اصلاح.
  2. 2.ساخت رووفیل
ترکیبات پرکننده رووفیل:
  • اسید هیالورونیک 23 میلی گرم.
  • پپتیدهای بیوممیک

بهترین راه برای استفاده از رووفیل چیست؟

رووفیل فقط باید توسط پرسنل پزشکی معتبر تزریق شود. برای استفاده از رووفیل ابتدا محل درمان را ضد عفونی کنید و سپس در صورت نیاز از بی حس کننده موضعی یا موضعی استفاده کنید.

اگر پرکننده پوست را بیش از حد عمیق تزریق کنید، ممکن است با توده های قابل توجه یا تغییر رنگ مایل به آبی روی پوست خود مواجه شوید. سوزن را با زاویه سی درجه نسبت به طول چین و چروکی که در حال درمان آن هستید نگه دارید، مقدار لازم فیلر پوستی را تزریق کنید، سپس قبل از برداشتن سوزن از روی پوست، تزریق را متوقف کنید تا از سرریز شدن آن جلوگیری شود. از تصحیح بیش از حد باید اجتناب شود.

عملکرد لازم بعد از اتمام تزریق فیلر

پس از اتمام تزریق فیلر، ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ دهید تا به خطوط بافت اطراف بچسبد. در صورت اصلاح بیش از حد، می توانید فیلر را روی استخوان یا بین انگشتان خود به شدت ماساژ دهید و همچنین می توانید از ماساژ برای اصلاح سفیدی پوست استفاده کنید.

از آنجایی که رووفیل فقط برای یک بار مصرف است، سوزن و هرگونه ژل پرکننده پوستی استفاده نشده را به درستی دور بریزید. به دلیل احتمال آلودگی متقاطع، هرگز به بیمار دیگر ژل را از همان سرنگ دوباره استریل نکنید یا تزریق نکنید.

عملکرد رووفیل چیست؟

رووفیل حاوی اسید هیالورونیک است که به آبرسانی پوست و بهبود حجم آن کمک می کند و به کاهش چین و چروک کمک می کند.

اسید هیالورونیک همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولی می شود محافظت می کند.

اسید هیالورونیک

اگرچه اسید هیالورونیک غیر متقاطع به سرعت در بدن تجزیه می شود، پپتیدهای موجود در این ژل پرکننده پوستی به مهار آنزیم هیالورونیداز کمک می کند و به هیالورونیک اسید اجازه می دهد مدت بیشتری دوام بیاورد.

اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این پرکننده پوستی، پوست را تغذیه کرده و رشد سلول‌های جدید پوست را تشویق می‌کنند و باعث افزایش لطافت و شادابی پوست می‌شوند. کک و مک به مرور زمان و جلوگیری از ظاهر شدن لکه های تیره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *