زیبایی پزشکی

ژل ای پی تی کیو

ای پی تی کیو

معرفی کامل ژل ای پی تی کیو

روش‌های زیبایی با استفاده از پرکننده‌ها در دهه‌های گذشته به دلیل توانایی آن‌ها در ارائه سریع جوان‌سازی و زیبایی بدون عوارض جانبی (یا جزئی) اهمیت پیدا کرده‌اند. ژل ای پی تی کیو پر کننده ترین پرکننده در پوست و زیبایی است. خواص فیزیکی و شیمیایی آن با توجه به فرآیند تولید متفاوت است. ویژگی های محصول نهایی برای اندیکاسیون بالینی آن بسیار مهم است.

خواص ژل ای پی تی کیو

خواص فیزیکی وشیمیایی خاص ژل HA برای پر کردن، حجم دادن، حفظ و کانتور کردن نواحی و لایه‌های آناتومیکی مختلف مورد نیاز است. در حالت ایده‌آل، ژل‌های HA باید قوامی مشابه بافت اطراف داشته باشند تا حس طبیعی ایجاد کنند، اما در عین حال، باید بتوانند شکل خود را در برابر فشار فیزیکی ثابت ناشی از انقباض عضلانی در طول حرکات تقلیدی حفظ کنند. به طور کلی، ژل‌های نرم‌تر برای پرکردن لایه‌های سطحی نشان داده می‌شوند و معمولاً برای بلند کردن یا حجم‌دهی نیستند، که ژل‌های سفت‌تری برای آن‌ها پیشنهاد می‌شود. بنابراین، ترکیب ژل با ویژگی های مختلف برای درمان جهانی صورت نشان داده شده است. ژل HA رایج ترین پرکننده مورد استفاده در سراسر جهان است.

توضحیات تکمیلی ژل ای پی تی کیو

خواص فیزیکی و شیمیایی آن با توجه به فرآیند تولید متفاوت است و ویژگی های محصول نهایی برای نشانه های بالینی آن بسیار مهم است. خواص فیزیکوشیمیایی خاص ژل HA برای پر کردن، حجم دادن، حفظ و کانتور کردن نواحی و لایه‌های آناتومیکی مختلف مورد نیاز است. در حالت ایده‌آل، ژل‌های HA باید قوامی مشابه بافت اطراف داشته باشند تا به یک حس طبیعی تزریق شوند. آنها همچنین باید شکل خود را در برابر فشار فیزیکی ثابت ناشی از انقباض عضلانی حفظ کنند. به طور کلی، ژل‌های نرم‌تر برای پر کردن لایه‌های سطحی نشان داده می‌شوند و معمولاً برای انجام لیفت یا حجم‌دهی نیستند، که ژل‌های سفت‌تری برای آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

استحکام ژل HA به عنوان مقاومت کلی در برابر تغییر شکل تعریف می شود که با خواص رئولوژیکی آن و غلظت ژل در حداکثر تورم تعیین می شود. HA در حالت طبیعی خود خواص بیومکانیکی ضعیفی از خود نشان می دهد و هنگامی که به پوست معمولی تزریق می شود به سرعت پاک می شود. اصلاح شیمیایی برای بهبود خواص مکانیکی مورد نیاز است. افزودن کراسلینکرها یک شبکه سه بعدی و یک ژل محکم تر ایجاد می کند که می تواند در برابر تخریب مقاومت کند.

جوانسازی ژل ای پی تی کیو

مفهوم جوانسازی مدرن مبتنی بر رویکردی جامع به صورت است که شامل دانش تغییرات آناتومیکی مربوط به روند پیری و فردیت‌ها در بین جنسیت‌ها و قومیت‌ها است. امروزه، تزریق‌کننده‌ها می‌توانند بر اساس شکل صورت و ویژگی‌های خانوادگی‌شان، چگونگی پیری بیماران را پیش‌بینی کنند و می‌توانند این روند را از طریق مداخلات اولیه به تأخیر بیاندازند. اغلب، درمان‌هایی با استفاده از پرکننده‌ها، سم بوتولینوم، و عوامل و فناوری‌های محرک زیستی نتایج عالی دارند. اما بدون شک استفاده از پرکننده ها رایج ترین روش در سراسر جهان است.

پرکننده های تزریقی اغلب برای ساختار، حجم دادن، کانتور و پر کردن استفاده می شوند که نتایج طبیعی، بادوام و برگشت پذیر را ارائه می دهند . بسیاری از تکنیک های مختلف به عنوان گزینه های مناسب برای نواحی خاص صورت توصیف شده اند. علاوه بر این، کارشناسان به طور مداوم تکنیک های جدید را برای نتایج طبیعی تر توسعه می دهند یا بهبود می بخشند.

ای پی تی کیو

 

 

ژل ای پی تی کیو

ژل ای پی تی کیو  یک محصول آرایشی همه کاره است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این ژل با ترکیبی منحصر به فرد از مواد تشکیل شده است که برای رفع نگرانی های مختلف پوست و ارائه بهبودهای زیبایی طراحی شده است.

ژل ای پی تی کیو  معمولا در روش های پوستی و زیبایی برای بهبود ظاهر پوست استفاده می شود. این به دلیل توانایی آن در آبرسانی به پوست، ترویج تولید کلاژن و افزایش بافت و رنگ کلی پوست شناخته شده است. این ژل معمولا به صورت موضعی استفاده می شود و می تواند در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، گردن و دست ها استفاده شود.

یکی از مواد اصلی موجود در ژل ای پی تی کیو  اسید هیالورونیک (HA) است. HA یک ماده طبیعی است که از قبل در پوست وجود دارد و به حفظ رطوبت و حجم کمک می کند. هنگامی که HA به صورت موضعی استفاده می شود، رطوبت را جذب و حفظ می کند و در نتیجه پوستی صاف و انعطاف پذیر می شود.

ترکیبات ژل ای پی تی کیو

علاوه بر این، ژل ای پی تی کیو  اغلب حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و سایر ترکیبات مفید است که پوست را تغذیه کرده و از آسیب های محیطی محافظت می کند. این مواد می توانند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و ایجاد پوستی جوان تر و درخشان تر کمک کنند.

توجه به این نکته مهم است که نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد، و توصیه می شود قبل از استفاده از ژل ای پی تی کیو  در روتین مراقبت از پوست خود با یک متخصص پوست یا متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید. آنها می توانند بر اساس نوع پوست و نگرانی های خاص شما مشاوره شخصی ارائه دهند.

به طور کلی، ژل ای پی تی کیو  یک محصول آرایشی امیدوارکننده است که آبرسانی، تحریک کلاژن و بهبود کلی پوست را ارائه می دهد. فرمولاسیون منحصر به فرد و مزایای بالقوه آن، آن را به گزینه ای جذاب برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال بهبود ظاهر پوست خود و حفظ درخشش سالم و جوان هستند.

ویژگی محصول ای پی تی کیو

  1. 1. ایمنی مواد خام مدیریت شده در خطوط منحصر به فرد
  2. 2. محتوای HA با خلوص بالا برای مدت زمان و جلوگیری از تورم
  3. 3. ویسکوالاستیک بالا برای لیفت
  4. 4. فن آوری اجرای ذرات همگن برای تکمیل قالب گیری پیچیده
  5. 5. عدم شناسایی ماده کاتالیزور شیمیایی باقیمانده از طریق فرآیند اتصال عرضی کامل
  6. 6. محیط تولید آسپتیک برای جلوگیری از عوارض جانبی
  7. 7. کمتر از 0.1 EU/ml اندوتوکسین
  8. 8. درد را با همان pH، فشار اسمزی بدن انسان به حداقل می رساند

 

انواع محصولات پرکاربرد ای پی کیو

 

  1. 1. e.p.t.q. فیلر پوستی S100
  2. 2. e.p.t.q. فیلر پوستی S300
  3. e.p.t.q. فیلر پوستی S500

 

معرفی کامل محصول ای پی تی کیو

فیلر همانطور که از نامش پیداست به عنوان پرکننده عمل می کند. چین و چروک را بهبود می بخشد و به مناطق فرورفته حجم می دهد.

 

ایمنی e.p.t.q. با تایید وزارت بهداشت غذا و داروی کره و آزمایشات بالینی دانشگاه داخلی تایید شده است.

 

فیلر از ماده ای شبیه اسید هیالورونیک تشکیل شده است که در بدن انسان وجود دارد و از آنجایی که در بدن هیدرولیز می شود (قابل حل شدن است) بی خطر است و از ماده ای مشابه اسید هیالورونیک موجود در بدن انسان تشکیل شده است.

 

توضیحات محصول

E.P.T.Q. S100

پرکننده با چگالی کم، بر پایه اسید هیالورونیک، تثبیت شده خالص، با شاخص ویسکوزیته 100 شرطی، بدون لیدوکائین.

حجم سرنگ: 1 میلی لیتر

سوزن: 2 x 27 G1/2

مدت اثر: 6-8 ماه

تولید: کره جنوبی.

موارد مصرف: اصلاح ناهنجاری های سطحی نیمرخ پوست (چروک های ریز پیشانی و پل بینی، چین های ریز اطراف دهان، چروک های اطراف چشم). عمق تزریق: لایه میانی درم (2.5-3 میلی متر).

 

ای پی تی کیو

E.P.T.Q. S300

پرکننده با چگالی متوسط، بر پایه اسید هیالورونیک، تثبیت شده خالص، شاخص ویسکوزیته 300 شرطی، بدون لیدوکائین.

سرنگ S300 حاوی اسید هیالورونیک بسیار متقابل برای تقویت، به ویژه برای درمان نواحی نزدیک به استخوان، چین‌های بینی و افزایش حجم لب است. این فیلر ممتاز یک اسید هیالورونیک 4 برابری است که برای چین و چروک های معمولی تا عمیق تر یا برای چاق شدن مناسب است.

این پرکننده به لب ها حجمی طبیعی می بخشد و همچنین می تواند برای برجسته کردن استخوان گونه به روشی خاص زیبا و طبیعی استفاده شود.

ساختار طولانی مدت پرکننده اسید هیالورونیک به لطف اتصال عرضی 4 برابری، محتوای اسید هیالورونیک 24 میلی گرم در میلی لیتر و ساختار HIVE، آرایش خاصی از مولکول های اسید هیالورونیک که بسیار نزدیک هستند، نتایج ماندگار را تضمین می کند. با هم در فواصل مساوی این ویسکوالاستیسیته غیر قابل مقایسه را برای شما تضمین می کند: اسید هیالورونیک به طور مساوی در پوست توزیع می شود و شکل دهی به طور قابل توجهی تسهیل می شود.

حجم سرنگ: 1 میلی لیتر

سوزن: 2 x 27 G1/2

مدت اثر: 6-8 ماه.

تولید: کره جنوبی.

موارد مصرف: اصلاح بی‌نظمی‌های عمیق پروفایل پوست (چین‌های بینی، چروک‌های اطراف دهان، چروک‌های روی گونه‌ها، خطوط عروسکی، افزایش حجم و اصلاح خطوط لب). عمق تزریق: درممتوسط / عمیق.

E.P.T.Q. S500

حجم سرنگ: 1 میلی لیتر

سوزن: 2 x 27 G1/2

مدت اثر: 6-8 ماه.

تولید: کره جنوبی

موارد مصرف: اصلاح هر گونه تغییرات مربوط به سن در تسکین پوست (پر کردن چین های عمیق)، اصلاح نواحی صورت با کمبود حجم (زیگوماتیک، چانه و نواحی گیجگاهی). عمق تزری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *